سیمئونه: بازی با رئال مادرید 50/50 خواهد بود؛ دوست دارم سرمربی آرژانتین و اینتر شوم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سیمئونه: بازی با رئال مادرید 50/50 خواهد بود؛ دوست دارم سرمربی آرژانتین و اینتر شوم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سیمئونه: بازی با رئال مادرید 50/50 خواهد بود؛ دوست دارم سرمربی آرژانتین و اینتر شوم

سیمئونه: بازی با رئال مادرید 50/50 خواهد بود؛ دوست دارم سرمربی آرژانتین و اینتر شوم

 

سیمئونه: بازی با رئال مادرید 50/50 خواهد بود؛ دوست دارم سرمربی آرژانتین و اینتر شوم

به نقل از گل، دیگو سیمئونه در مورد فینال جذاب سن سیرو گفته است که بازی 50/50 خواهد بود و هر دو تیم شانس خواهند داشت.

بازی مقابل رئال مادرید در فینال 50/50 است. هر دو تیم از هم شناخت خوبی دارند. هدف ما قهرمانی در اروپا است. ما به مردم نشان دادیم که همه چیز ممکن است.این در مورد زندگی ای فراتر از فوتبال است. ما دفاع قوی داریم اما در خارج از کالدرون و در مونیخ نیز گل زدیم که این کار راحتی نیست.

ما بازیکنان زیادی را عوض کرده ایم اما خوشبختانه آن ها که به تیم ملحق شده اند بسیار سریع با تیم هماهنگ شدند. من خوش شانس هستم که چنین تیمی دارم.

وی از علاقه اش به مربیگری در خارج از مادرید گفته است.

من دوست دارم سرمربی تیم های لاتزیو، اینتر و تیم ملی آرژانتین بشوم. از این بابت ناامید نیستم و این ها ممکن است اتفاق بیفتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | 9:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.